› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
1 augusti, 2016 kl. 10:24
#18990
Var inne på saiten och de har lagt upp, både svensk prisöversikt och en “tjock” broschyr i pdf, dock på engelska.
Diesel verkar bli volymmodellen..
http://www.alfaromeo.se/content/dam…016_SE.pdf
semper paratus