› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
1 augusti, 2016 kl. 20:50
#18995
Inlägg av Magnus Annerfalk på 2016-08-01 10:24
Var inne på saiten och de har lagt upp, både svensk prisöversikt och en “tjock” broschyr i pdf, dock på engelska.
Diesel verkar bli volymmodellen..
Usch. Jag hoppas de tar in en mindre bensinare också. QV är inte nåbar ekonomiskt och det är nog många fler än jag som inte vill köra diesel.