Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#18995
Thomas Sjölin
Deltagare

    Inlägg av Magnus Annerfalk på 2016-08-01 10:24

    Var inne på saiten och de har lagt upp, både svensk prisöversikt och en “tjock” broschyr i pdf, dock på engelska.

    Diesel verkar bli volymmodellen..

    http://www.alfaromeo.se/content/dam…016_SE.pdf

    Usch. Jag hoppas de tar in en mindre bensinare också. QV är inte nåbar ekonomiskt och det är nog många fler än jag som inte vill köra diesel.