› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
2 augusti, 2016 kl. 19:02
#18997
Ser klart nice ut! Förresten, en sak som jag funderat över är om det går att se på bilarna vilken motorversion de har? Själv har jag bara sett namnet GIULIA där bak och inget mer. Någon som vet hur det ligger till med den saken för de mer normala versionerna?
Nihat Dizdar