› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
3 augusti, 2016 kl. 15:08
#19000
Inlägg av Peter Svensson på 2016-08-02 21:55
Det lät lite udda först att visa upp bilen på Gotlands flygplats, men det är ju semestertider med en hel del rika stockholmare där så varför inte.
Men jag tror man skulle nå en större publik på Arlanda och Landvetter, eller kanske ställa ut den i någon butiksgalleria i centrala Stockholm och Göteborg.
Tycker också det är märkligt att man visar upp bilen på Gotland där det varken finns återförsäljare eller serviceverkstad!
/Kjell
alfapojken
Men jag tror man skulle nå en större publik på Arlanda och Landvetter, eller kanske ställa ut den i någon butiksgalleria i centrala Stockholm och Göteborg.