› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
5 augusti, 2016 kl. 11:18
#19003
Äntligen Giulia i Göteborg.Idag på Hisings kärra såg jag en Giulia på en mindre lastbil på väg till E6 i ryktning mot Malmö.Undrar var den kommer hamna antigen hos hedin bil i Mölndal eller auto lounge i Kungsbacka.Jag ska åka dit idag och kolla var Giulia har landat.
Enligt reg nr så står det FCA Sweden ab Kista. Giulia 2.2 diesel 180hk