› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
5 augusti, 2016 kl. 15:52
#19005
Det kommer bensinare också och……..glöm inte att det finns möjligheten till import även i framtiden. Dessutom är det bättre att inte ta de absolut första producerade ex. Ett år får man räkna med felrättningar även om det påstås att denna bil är väl genomtänkt..
Alberto