› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
5 augusti, 2016 kl. 16:44
#19006
Jovisst kommer det bensinare med. Men tyvärr så har majoriteten gått på dieselhysterin, samtidigt som många försäljare gör sitt yttersta för att kunden ska välja diesel. Detta gör ju att lätt begagnade bensinare blir relativt ovanliga.
Alfetta 1.8 -75