› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
8 augusti, 2016 kl. 18:30
#19016
Ni kan vara lugna, 200hk bensinare kommer till Sverige fast något något senare och den kommer kosta 345 000kr för en automat med Super paket viket är hyfsat bra utrusningspaket som jag skrivit om tidigare. Däremot är det väldigt lätt att komma upp emot 400 000kr genom att välja till lite extra detaljer.
Listan för Sverige-launchen säger 150hk diesel i basutförande, 180hk diesel i Superutförande samt 200hk bensin i Superutförande samt slutligen Q-versionen (510hk)…..och JA, jag har sett listan själv! 
Nihat Dizdar