› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
18 augusti, 2016 kl. 19:10
#19017
Jag är fortfarande lite konfunderad över avsaknaden av appropåer kring lanseringen 3september. Har inte sett en enda blänkare någonstans. Borde man inte jobba lite på att bygga upp en ” hype” eller längtan kring ett sådant evenemang?
Är det någon som vet något mer? Har man bytt datum? Eller blir det inget större basunerande här i Sverige. Vad jag förstod så missade man chansen på Gärdet också, men hade en kortare visit på Vengarn senare på kvällen.
Jag vill inte kritisera i detta läge men jag börjar faktist undra hur man kommer att gå till väga.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019