Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#19017
Ayhan Dizdar
Deltagare

    Jag är fortfarande lite konfunderad över avsaknaden av appropåer kring lanseringen 3september. Har inte sett en enda blänkare någonstans. Borde man inte jobba lite på att bygga upp en ” hype” eller längtan kring ett sådant evenemang?

    Är det någon som vet något mer? Har man bytt datum? Eller blir det inget större basunerande här i Sverige. Vad jag förstod så missade man chansen på Gärdet också, men hade en kortare visit på Vengarn senare på kvällen.

    Jag vill inte kritisera i detta läge men jag börjar faktist undra hur man kommer att gå till väga.

     

    Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019