› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
29 augusti, 2016 kl. 20:19
#19019
Om man kollar på alfaromeo.se kan man se prislistan och där är 200 hp bensinare med……345000 kr.
Frågan är: när och var kommer man att kunna provköra en sådan?
Lycka till alla Alfisti! 
PS – Börja inte klaga för att det är BARA 200 hp 
Alberto