› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
29 augusti, 2016 kl. 22:03
#19024
Det borde ha varit enkelt att höja sig över OOB-nivån men det verkar inte så… 
Är det ens en Sverigelansering till helgen? Tror inte jag har inte sett ett enda dugg om det förutom blänkaren om Hedin här på sidan.
Alfetta 1.8 -75