› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
Snälla Alfa Romeo Sverige! Har nu varit ute och provkört en Giulia i Göteborgstrakten. Tänker inte klaga på att jag som kund visste betydligt mer om bilen än säljaren, MEN.. Jag har köpte två nya Alfor, i bägge fallen har man fått gissa färgval från broschyrer eller på nätet… Skall jag binda mig för en bil på flera hundra tusen kronor vill jag ha möjligheten att se de kulörer jag kan välja på live, det där gäller inredningen också, kanske är jag för ytlig och köper för mycket med ögonen – inte vet jag. Men jag konstaterar att det varit likadant med Alfa Romeo i flera år och att det inte gäller andra bilmodeller. Att säljaren inte har en aning om vilka tillval som finns att tillgå är heller ingen höjdare – men där kan man i alla fall läsa på själv. Det är inga större pengar, det handlar om planering och fokusering.