› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
4 september, 2016 kl. 14:50
#19039
Jag var helt nöjd med diesel 2.2 automat hos hedin bil i Mölndal.Den är så pigggg och fantastiskt körglädje presis som en alfa ska ha,och jag har inget negativt att säga bara positivt.Allt var perfekt kvalitet,design,komfort och säkerhet så klart 

.