Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#19039
Nusret Ljevo
Deltagare

    Jag var helt nöjd med diesel 2.2 automat hos hedin bil i Mölndal.Den är så pigggg och fantastiskt körglädje presis som en alfa ska ha,och jag har inget negativt att säga bara positivt.Allt var perfekt kvalitet,design,komfort  och säkerhet så klart .