› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
Testade en 2,2 diesel med automat hos Hedin i Halmstad och det måste jag säga var en mycket positiv känsla.
– bra utrymme i baksäte då vi var 5 i bilen, 2 barn och 1 vuxen bak och absolut inga problem
– inget annat än en FANTASTISK körkänsla i styrningen, bilen går direkt var du vill
– hyfsat klipp i motorn trots 5 i bilen. Måste säga att den låter inte så mycket diesel som jag trodde och även läst om, där är min 320d GT betydligt mer “knattrig” i ljudet.
– betydligt snyggare i verkligheten än på bild, proportionerna kommer liksom mer till sin rätt live så att säga
Tyvärr hade automataren inga paddlar. Det hade varit kul att testa. Har ni andra testat paddlarna? Sen naturligtvis saknar jag 200hk bensinaren men jag får väl ge mig till tåls ett tag till.
Totalt sett ??? och snacka om att folk vänder sig om när man glider fram i Giulia’n ?.
Nihat Dizdar