Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#19042
Per Setterberg
Deltagare

    Besökte Hedin i Mölndal idag. Tänkte att Giuilia-lansering innebar lite glass och ballong-potential. Nä. Klassiskt Hedin-upplägg: inga säljare på golvet, inte en broschyr så långt ögat kunde nå, och inte ens en jävla uppkopierad prislista på sladdrigt A4-papper. Ynkedom.

    GIulian var ju fin i alla fall, som tur är. Synd bara att att det skall vara så ini helvete svårt att få någon vettig info när 400 tusen skall byta ägare. 

     

    Per S
    156 GTA -03, GTV 3,0 -98