› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
4 september, 2016 kl. 20:21
#19042
Besökte Hedin i Mölndal idag. Tänkte att Giuilia-lansering innebar lite glass och ballong-potential. Nä. Klassiskt Hedin-upplägg: inga säljare på golvet, inte en broschyr så långt ögat kunde nå, och inte ens en jävla uppkopierad prislista på sladdrigt A4-papper. Ynkedom.
GIulian var ju fin i alla fall, som tur är. Synd bara att att det skall vara så ini helvete svårt att få någon vettig info när 400 tusen skall byta ägare.
Per S
156 GTA -03, GTV 3,0 -98