› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
4 augusti, 2016 kl. 18:23
#19076
Beror på vart du lämnar in den, jag sniffade upp en gubbe som gjorde renoveringar på sin fritid (han är pensionär). När jag ringde och hörde med honom om min låda ville han ha 3000 beroende om det var lätt fixat, vart det mer så ville han ha 5-6000.