› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
6 augusti, 2016 kl. 10:10
#19081
hellsten som alla andra som renoverat växelådor har visst tillgång till delar. anledningen att dom inte har lådan är ju pågrund att bilen inte har sålts så många i sverige med den konfigurationen. svårare är det inte. dom har kanske bara sålt 1 låda till en sådan bil förut. man kan inte ha massa på lager till nått som inte är gångbart.
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.