› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
Inlägg av Björn Hedberg på 2016-08-06 21:54
Svar nej på lådan tråden handlar om .Att ha växellådor i lager som ej sålts i Sverige är inte speciellt troligt ( V.a.g lådor )
intressant. du har inte sett någon annons på en sådan låda. du säger att dom sätter det i system att annonsera ut lådor dom inte har i lager för att få renovera den man har. dom har ca 3000 lådor på lager och då snackar vi all värdens bilar, det blir mer än 3000 växellådor om dom ska ha alla sorter hemma kan jag lova..
jag har handlat av hellsten i massa år som egen företagare , även för företagen jag har och är anställd på , har dom lådan hemma på lager kommer den på ett par dagar. det dom inte har är det ungefär 2v leverans på. har beställt flera ggr där det är leverans då dom inte har det hemma.
kan ju informera om att hellsten är en av fca leverantörer till renoverade utbytes växellådor, beställer jag en renoverad original växellåda av fca för tex en alfa eller fiat så får jag iregel en som är renoverad av hellsten eller deras underleverantörer då dom är huvudlev gällande renoverade lådor.
så att säga att dom sätter det i system att annonsera ut lådor dom inte har på lager är bara ren jävla skitsnack för att svärta ner ett företag du själv har dålig erfarenhet av.
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.