› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
7 augusti, 2016 kl. 08:22
#19085
Om du är nöjd och lådorna fungerar bra för dej så tycker jag att det stannar där ,för mej är det inte personligt , då det inte är jag som har handlat , det kan ju vara så att det har förändrats genom åren . Jag tänker inte vidareutveckla denna tråd då det inte leder till något vettigt för någon
.