Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03

Forum Allmänt Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03

#19085
Björn Hedberg
Deltagare

    Om du är nöjd och lådorna fungerar bra för dej så tycker jag att det stannar där ,för mej är det inte personligt , då det inte är jag som har handlat , det kan ju vara så att det har förändrats genom åren . Jag tänker inte vidareutveckla denna tråd då det inte leder till något vettigt för någon

    .