Svar till: Giulian gör bra ifrån sig i tysk test

Forum Allmänt Giulian gör bra ifrån sig i tysk test Svar till: Giulian gör bra ifrån sig i tysk test

#19095
Ayhan Dizdar
Deltagare

    Stämmer väl överens med mitt intryck när jag fick möjlighet att närstudera och provsitta en 2,2 (180hk) Diesel för några veckor sedan i Italien. Som jag nämnt tidigare så är inredningen och sittpositionen väldigt bra. Kan inte påstå att det var någon dålig passform i den bil jag satt i. Inte ett uns sämre än min X3:a (modell 2015) . Sätt er i en BMW och närgranska den ordentligt så skall ni se att allt inte är perfekt i passning, och det kan säkert vara så med Giulia också. Längtar verkligen efter att få provköra den. Min stora fråga är dock, diesel eller bensin? Bengt Diedens krönika i KB får en verkligen att tänka till.

    Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019