› Forum › Allmänt › Giulian gör bra ifrån sig i tysk test › Svar till: Giulian gör bra ifrån sig i tysk test
7 augusti, 2016 kl. 11:28
#19097
Det är en sak jag har funderat på ang 2.2 diesel.En bil 2016 som är 2.2 motor och fick ut endast 150hk och 180hk är det inte för lite för en 2.2 motor.Alfa 159 1.9 hade 150 hk och en nyare 2.0 som hade 170hk det är ok,men varför Giulia kunde inte ta ut mer hästar tex minsta motor med 180hk och starkaste på 250hk då skulle vi snacka om motorer.Kolla på de tråkbilar 2016 som har 2.0 motor och mer hästar än giulia,jag blir inte direkt glad av detta.