› Forum › Allmänt › Giulian gör bra ifrån sig i tysk test › Svar till: Giulian gör bra ifrån sig i tysk test
7 augusti, 2016 kl. 17:29
#19106
Undrar när den kommer med elmotor eller åtminstone som hybrid? Inte för att jag vill ha det just nu men intressant är det. Undrar om Alfa överhuvudtaget har några planer ditåt ens?
Synd att batterierna aldrig kan utvecklas nämnvärt bara.
Brorsan hyrde en liten BMW hybrid och körde 220 mil på 15 liter bensin. Den hade en sjuk accelerationsförmåga trots föga märkvärdig elmotor.
Häpnadsväckande kul att köra den faktiskt. 
Bra om man vill slippa skicka pengarna till tveksamma oljeländer… 