› Forum › Allmänt › Besiktning › Svar till: Besiktning
10 december, 2016 kl. 23:59
#19154
Grymt fin bil och jättesnygga fälgar. Vad är det
för några? Jag har original och de på bifogad bild men dina är riktigt fina. Någon som över?
Mange W