Svar till: Besiktning

Forum Allmänt Besiktning Svar till: Besiktning

#19155
Besar Jashanica
Deltagare

    Inlägg av Magnus Westin på 2016-12-10 23:59

    Grymt fin bil och jättesnygga fälgar. Vad är det

    för några? Jag har original och de på bifogad bild men dina är riktigt fina. Någon som över?

    Hej Magnus, är det min bil du syftar på?
    Du har sätt den “live” på tisdagsträffarna i Lödde, men var nog förra sommaren? Jag kommer ihåg din bil därifrån. 

    Det är split fälgar från Alfa SZ/RZ.

    GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar