› Forum › Allmänt › Besiktning › Svar till: Besiktning
11 december, 2016 kl. 21:20
#19155
Inlägg av Magnus Westin på 2016-12-10 23:59
Grymt fin bil och jättesnygga fälgar. Vad är det
för några? Jag har original och de på bifogad bild men dina är riktigt fina. Någon som över?
Hej Magnus, är det min bil du syftar på?
Du har sätt den “live” på tisdagsträffarna i Lödde, men var nog förra sommaren? Jag kommer ihåg din bil därifrån. 
Det är split fälgar från Alfa SZ/RZ.
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar