Svar till: Klädselmaterial “Scai”, plastigt?

Forum Allmänt Klädselmaterial “Scai”, plastigt? Svar till: Klädselmaterial “Scai”, plastigt?

#19171
Per Wadén
Deltagare

    Elvezio är nog en av dom största leverantörerna till många återförsäljare.

    Köpte för 5 år sedan till min Giulia Super och ser mycket bra ut, precis som originalet. Någon “plast lukt” har inte jag.

    Dom kan även sy upp läder klädslar, men kostar lite mer.

    Passformen är mycket bra. Hade inga problem att montera det själv.

    Dom har kanske fortfarande semester.

    Per

    PerBerlina