› Forum › Allmänt › Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9 › Svar till: Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9
27 augusti, 2016 kl. 19:07
#19201
Ja du har ju Björn Nilsson i Fuglie med en mycket fin röd Giulia 1600 Super från -67 om jag inte minns fel. Klart ha-begär på den ?
Nihat Dizdar