Svar till: Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9

Forum Allmänt Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9 Svar till: Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9

#19201
Nihat Dizdar
Deltagare

    Ja du har ju Björn Nilsson i Fuglie med en mycket fin röd Giulia 1600 Super från -67 om jag inte minns fel. Klart ha-begär på den ?

    Nihat Dizdar