› Forum › Allmänt › Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9 › Svar till: Efterlysning: äldre Giulia till Halmstad lö 3/9
31 augusti, 2016 kl. 20:57
#19204
Kolla vad jag körde om på väg hem mot Skåne från Göteborg. ? Landar säkert i Halmstad. Mycket läckra bilar i solidsvart, blå metallic, silver, vit och brun-/bronsmetallic.
Nihat Dizdar