› Forum › Allmänt › VIP-kväll i Malmö? › Svar till: VIP-kväll i Malmö?
14 september, 2016 kl. 21:01
#19222
pratade med högsta ansvariga över alla hedin här nere i och omkring malmö igår på jobb och frågade om hur det blir.
dom håller på att planera något så det kommer..
dom hade redan sålt 1 Giulia och ev 1 till på gång.
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.