› Forum › Allmänt › VIP-kväll i Malmö? › Svar till: VIP-kväll i Malmö?
15 september, 2016 kl. 22:01
#19224
Jag kommer definitivt dit isåfall. Var och snackade lite med dem jag också innan giulian kom till sverige och då sa en av säljarna att dem planerat på att ha VIP kväll för de som kör alfa.
Det är bara att meddela vilket datum så kommer jag! 