Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19232
Magnus Berg
Deltagare

    Varför har man för övrigt bara automat i bensinmodellen kan man undra? Tror det är fler än jag som vill ha bensin och manuell växellåda i sin Alfa…