Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19237
Gustav Holmdahl
Deltagare

    Jag är själaglad att det inte finns någon manuell låda till bensinaren  Manuell låda är så stenålder. Moderna automater och TCT varianter är ljusår trevligare(och snabbare) att köra än en gammal manuell låda. Full fokus på ratten och man slipper vispa om i växellådsoljan stup i kvarten. Har man dessutom paddlar bakom ratten kommer dem ännu mer till sin rätt.

    Giulia 20 Super