Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19242
Gustav Holmdahl
Deltagare

    Inlägg av Magnus Berg på 2016-09-06 16:58

    Inlägg av Gustav Holmdahl på 2016-09-06 14:46

    Jag är själaglad att det inte finns någon manuell låda till bensinaren  Manuell låda är så stenålder. Moderna automater och TCT varianter är ljusår trevligare(och snabbare) att köra än en gammal manuell låda. Full fokus på ratten och man slipper vispa om i växellådsoljan stup i kvarten. Har man dessutom paddlar bakom ratten kommer dem ännu mer till sin rätt.

    Och jag är ledsen in i själen då den även behöver fungera för övningskörning. 

    Håller med om att det är konstigt att det inte finns något manuellt alternativ till de mer humana bensinalternativen. Får hoppas för din och andras skull att det kommer så småningom. Vi har ju inte ens sett 200hp bensinaren ännu…

    Giulia 20 Super