Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19244
Gustav Holmdahl
Deltagare

    @ Alberto

    Nu ska vi inte lusa ner den här tråden med tråkig statistik  Men jag har för mig att jag läst någonstans att andelen bilar med automatlåda är över 50% nu för tiden. Huvudsaken är att det finns bägge alternativen för de som vill.

    http://teknikensvarld.se/automatlad…ll-242225/

     

    Giulia 20 Super