Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19246
Nusret Ljevo
Deltagare

    Jag skulle också kunna tänka mig en bensinare,fast inte som 159 1750 som drar satan mycket soppa.Dagens nya bensin bilar drar nästan som diesel tex audi A4 bensin drar väldigt lite.Jag hoppas att giulia har lyckats med förbrukning när det gäller bensinare.