› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
7 september, 2016 kl. 19:50
#19246
Jag skulle också kunna tänka mig en bensinare,fast inte som 159 1750 som drar satan mycket soppa.Dagens nya bensin bilar drar nästan som diesel tex audi A4 bensin drar väldigt lite.Jag hoppas att giulia har lyckats med förbrukning när det gäller bensinare.