Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19249
Thomas Sjölin
Deltagare

    Att gasresponsen dröjde beror nog mer på dieselmotorn än på växellådan.

    Hur i hela friden diesel ens kan få sånt genomslag med tanke på hur mycket sämre de är rent miljömässigt förstår jag bara inte men  det är en helt annan frågeställning.