Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19257
Gustav Holmdahl
Deltagare

    Måste säga att “bara” Super är rätt bra utrustat ändå med tanke på vad man får. Men det är inte svårt att plocka på utrustning så man är uppe i drygt 400000 för en bil. Håller på och försöker klämma in vettig utrustning i en tjänstebilsbeställning. Förvisso får man lite rabatt, men 7,5 basbelopp sätter gränser för det roligaste. Man får trösta sig med att man har en kardanaxel i kolfiber åtminstone  Ska förresten bli kul att få provköra bensinarna snart. Giulias diesel är ok för att vara en diesel, men det är just en diesel 

    Giulia 20 Super