› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
24 november, 2016 kl. 09:06
#19257
Måste säga att “bara” Super är rätt bra utrustat ändå med tanke på vad man får. Men det är inte svårt att plocka på utrustning så man är uppe i drygt 400000 för en bil. Håller på och försöker klämma in vettig utrustning i en tjänstebilsbeställning. Förvisso får man lite rabatt, men 7,5 basbelopp sätter gränser för det roligaste. Man får trösta sig med att man har en kardanaxel i kolfiber åtminstone
Ska förresten bli kul att få provköra bensinarna snart. Giulias diesel är ok för att vara en diesel, men det är just en diesel 
Giulia 20 Super