› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
24 november, 2016 kl. 14:08
#19259
Jag ska ta en förhandling med chefen först
Vi är en liten firma så det är rätt flexibelt. Med rabatt så är jag i närheten 7,5 basbelopp inkl tillval. Det finns förvisso tillval som jag gärna vill addera, men då drar det iväg. Har lagt till Xenon-paketet, paddlar, förarassistanspaketet och något till.
Giulia 20 Super