› Forum › Allmänt › Giulias rekordvarv äntligen på film! › Svar till: Giulias rekordvarv äntligen på film!
8 september, 2016 kl. 16:23
#19275
Jag hade nog gjort i brallan om jag åkt med i den bilen. Lite kontrollerad understyrning genom kurva i över 250 knyck. Killen som kör har nog gjort några varv både i den bilen och på Ringen. Skönt att han kör i t-shirt och jeans, förutom balaklava, hjälm och raceskor 
Och som du skriver så finns det några sekunder till att hämta i ett par kurvor. Det hoppas rätt bra på curbsen på några ställen.
Giulia 20 Super