› Forum › Allmänt › Giulias rekordvarv äntligen på film! › Svar till: Giulias rekordvarv äntligen på film!
8 september, 2016 kl. 20:32
#19282
Inlägg av Peter Braun på 2016-09-08 19:55
När det gäller BMW M4 GTS så är det nästan en ren banbil med bur mm. Giulian är mer vardagsduglig. I de sammanhanget så är 4 s inget att gråta över?
Ja precis så
M4 GTS är i princip en bil som motsvarar en 911 GT3 RS, dvs en bil som bara är gjord för att vansinnesköras på banor. Håller man jämna steg med en sån ska man jubla istället för att grina.
Alfetta 1.8 -75