› Forum › Allmänt › Alfa reportage och film från Klassiker › Svar till: Alfa reportage och film från Klassiker
15 september, 2016 kl. 10:00
#19343
Härlig film och underbar bil. Gillar tidning Klassiker och deras reportage och filmer. Kanske skulle man ha köp en SZ för ett tiotal år sedan när priserna var rimliga. Nu har dom skenat i väg ordentligt.
janne