Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?

Forum Allmänt Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?

#19364
Sune Karlsson
Deltagare

    Det är väl inte nödvändigt med ett överdrag, men jag brukar ha det. Beror väl på hur dammig man vill bilen ska bli och vad det är för garage. I ett flerbilsgarage med mycket trafik in och ut gör det nog rätt stor skillnad.

    Går det så går det...