› Forum › Allmänt › Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? › Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?
20 september, 2016 kl. 13:56
#19367
Glöm för all del inte bort att lägga I ett par råttfällor. De kan ta sig in och gnaga sönder kablar, har själv haft det problemet nämligen.