› Forum › Allmänt › Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? › Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?
20 september, 2016 kl. 22:17
#19368
Jag använder ett mjukt överdrag med mysig fleeceinsida till min alfa. När man vill njuta av bilens former på vintern är det bara att lyfta på täcket så har man en blank och fin bil att vila ögon på.
Mycket trevligare än att ha en “dammhög” i garaget…

Alfetta 1.8 -75