› Forum › Allmänt › Alfa och jeep › Svar till: Alfa och jeep
27 september, 2016 kl. 19:58
#19405
Klart det ska vara en alfa och ännu en alfa, bara att göra om och göra rätt! 
http://www.subito.it/annunci-italia…;cb=000083
Alfetta 1.8 -75