› Forum › Allmänt › Nya Giulia i SvD idag › Svar till: Nya Giulia i SvD idag
1 oktober, 2016 kl. 23:33
#19414
Känner inte alls igen det journalisten beskriver. Jag har visserligen bara kört automaten, men en lång stund, och den är varken rå eller bullrig. Går som den 190 Hk 2,0D som jag har i min BMW X3 och klart smidigare och tystare än den 184 hk 2,0D som sitter i brorsans 3 serie GT. Om det är som han skriver så är det jätteskillnad mellan manuell och automat. Känns dessutom som kraftfullare än min 190 Hk motor, troligen pga högre vrid och lättare bil.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019