Svar till: Giulia QV går på knock:)

Forum Allmänt Giulia QV går på knock:) Svar till: Giulia QV går på knock:)

#19428

Håller med till viss del, men tyskarna har en lång tradition av att göra bra bilar i synnerhet MB. Syna en Merca i detalj och du blir förvånad.

Däremot så försvann ju Teknikens Världs känsla för bilar under decennieskiftet 1979 – 1980 efter det handlade det bara om att bilar skulle vara praktiska. Så om dom nu har några synpunkter på Giulian, negativa eller positiva så har i alla fall jag svårt att lägga någon vikt vid deras värdering.