› Forum › Allmänt › Giulia QV går på knock:) › Svar till: Giulia QV går på knock:)
8 oktober, 2016 kl. 19:05
#19431
Mycket glädjande läsning!
Jag kan inte låta bli att leka med tanken fast den nästan gör ont: Tänk om de ville bygga en coupéversion av Giulian, en ny “Brera” (fast den skulle säkert heta något annat). DET skulle skapa viss oro i privatekonomin… 