Svar till: 75 QV säljes…

Forum Allmänt 75 QV säljes… Svar till: 75 QV säljes…

#17262

Jo, om jag ska sälja något så använder jag naturligtvis forumdelen “Säljes”./ annonser.

När jag vill uppmärksamma mina kamrater Alfisti på Alfa-relaterade händelser av vikt lägger jag det på forumdelen “Allmänt”. Även om det handlar om en annons så är ju syftet att uppmärksamma Alfas prisbild internationellt – inte att få till stånd en försäljning..

God Hjul !

Scuderia 116