› Forum › Allmänt › 75 QV säljes… › Svar till: 75 QV säljes…
12 december, 2015 kl. 17:02
#17263
Nog för att 75:or är lite coola, men om den bilen blir såld till något som är över halva det utgångspriset före jul ska jag äta upp min hatt och barnens halsdukar också.
dock tycker jag på allvar det är befriande att se folk – i Sverige och utomlands – sätta ambitiösa priser. Det värsta som kan hända är väl att bilen förblir osåld och kanske kan dessa priser ändå tala och verka för en höjd prisbild. På sikt.