› Forum › Allmänt › 75 QV säljes… › Svar till: 75 QV säljes…
12 december, 2015 kl. 20:52
#17266
Ja, är den utan rost och i övrigt fungerande utan problem så är det naturligtvis ett helt ok pris. 
..Men det vet man ju aldrig. “Alltid” massa “pet” på äldre bilar…. 
Nu inser jag hur otroligt billig min “Posse” var….. 